This is the story of my 6 months of studying in Arizona in 2010 and subsequent travels in Mexico, Costa Rica, and Nicaragua. Enjoy!

Wednesday, November 24, 2010

Report from a good day :)

Fik lige lyst til at rapportere om en god dag herovre. :) Ikke at andre dage er dårlige, den her har bare været rigtig god.

Jeg stod op 7.30, spiste morgenmad og tog i træningscentret kl 9.00. Der er ikke mange mennesker på det tidspunkt, så der er god plads. :)

Kl. 11 var jeg hjemme og havde været i bad, og tog så ned til byen på biblioteket for at finde bøger om lidt af hvert. Bliver altid meget opslugt af deres lille bogsalg, hvor de sælger bibliotekets udgåede bøger billigt. Meget bedre kvalitet og relevans end i de danske bogsalg! (Det gik så først op for mig nu at jeg skriver på dansk, og ikke engelsk som jeg plejer... Nå, whatever...)

Så alledere inden jeg nåede op til de "rigtige" biblioteksbøger, havde jeg tasken fuld. Jeg fandt de bøger jeg ledte efter, og sad og læste på biblioteket til 13.30. Så hjem, læse lidt mere, frokost, en power-nap, og så til time kl. 16.

Det var en time om "leadership", og pga. min baggrund med trainings var jeg godt forberedt. Timen var lidt skuffende, for professoren virkede som om han bare gerne ville hjem til Thanksgiving, så vi sluttede også tidligt. Ellers var det en god time, vi har det altid sjovt i vores gruppe.

Hjemme igen kl 18.15 fik jeg lidt at spise, og læste lidt mere i mine biblioteksbøger. Så fik jeg skrevet en del af den rapport som FARMA kræver udfyldt af udvekslingsstuderende. Fik hurtigt skrevet et par sider, og den skal først afleveres når opholdet er afsluttet - så jeg har nogle uger endnu!

Kl. 21.30 mødte jeg Hillary og gik til tirsdagens improv-show. Super god underholdning hver gang! Virkelig ugens grin! :)

Nu er klokken lidt i midnat, og jeg skal i seng så jeg kan køre Hillary til lufthavnen i morgen 6.30... Brrr.... :)

No comments:

Post a Comment